Archiwum maj 2015


Dlaczego potrzebujesz pomocy
Autor: silnafirmaimarka1978
Tagi: kasetowytako093   malypiekarz729   twojtraktor728   hulkmamoc66   pokarzwalgo67   trzezwybociek  
01 maja 2015, 04:16

Należy pamiętać, że komunikacja też musi być w jakiejś sprawie. Od jakiegoś czasu można odnieść wrażenie, że większość strategii marek opiera się przede wszystkim na strategiach komunikacji z pominięciem tego, jak firma ma się jawić w umysłach klientów. Wieszczona przez niektórych era digitalu nie sprawdza się wszędzie i zawsze. O co więc chodzi? Dokładnie o to, że digital nie jest jakimś innym światem, w którym brand żyje, czy też komunikuje inaczej. Internet i inne technologie są jedynie miejscami upowszechniania komunikacji o markach. Nie jest to zatem inny świat, tylko inne medium. Kampanie online - tak samo jak te offline - powinny spójnie i konsekwentnie realizować strategię brandu, wzajemnie się uzupełniając. Zapewne rozważasz Jak zbudować silną markę bez ponoszenia dużych kosztów. W zależności od podejścia badanie siły marki polega na analizie informacji finansowych (majątkowych, dochodowych czy rynkowych) lub kryteriów wizerunkowych. Przyjmując za podstawę te drugie, wizerunkowa wartość marki to sprawdzanie różnych jej parametrów przy pomocy adekwatnych narzędzi badawczych. Wśród badanych cech najważniejsze to: adekwatność (rozumiana jako dostosowanie do realnych lub projektowanych potrzeb i stylów życia klientów) oraz klarowne prezentowanie spójnej tożsamości i osobowości brandu. Dlaczego projektowanych potrzeb? Dlatego, że współczesna gospodarka nie opiera się już (czego zdają się nie dostrzegać niektórzy marketerzy) na spełnianiu potrzeb, lecz na ich generowaniu - po to, aby utrzymać w ruchu konsumpcję, produkcję i obrót pieniądza. Drugi z ważnych parametrów to autentyczność marki, rozumiana jako spójność obietnicy z jej działaniami wobec klientów i innych interesariuszy. The Body Shop to adekwatna i autentyczna marka, która była pionierem trendów ekologicznych i koncepcji społecznej odpowiedzialności biznesu. Jest przy tym niekłamana, bo w punkt realizuje swoją obietnicę. Jest taka, jak mówi i to za nią podążają inni.